مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان این‌که واگذاری مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی غیرمنطقی است، گفت:‌ البته قرار شده واحدهای بدون امکانات زیربنایی به تدریج در اختیار مردم قرار گیرد و مردم خودشان این امکانات را تکمیل کنند...

 سیدمحمد پژمان در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد:‌ بعضی وقت‌ها عدم آمادگی و عدم همراهی باعث می‌شود بخش‌ها از خودشان چیزی نشان دهند و حد و مرزها را از یکدیگر جدا کنند.


وی با تاکید بر این‌که در عین حال کلیات مسئله باقی می‌ماند، تصریح کرد: وزارت نیرو معذوریت‌هایی در رابطه با خدمات زیربنایی پروژه‌های مسکن مهر دارد، اما این مسئله ربطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد. بنده نمی‌خواهم کسی را متهم کنم و بگویم وزارت نیرو کوتاهی می‌کند، آنها تلاش می‌کنند و محدودیت‌های موجود هم کار این وزارتخانه را سخت کرده است.


وی ادامه داد: اخیرا دولت حدود 1000 میلیارد تومان برای خدمات زیربنایی در نظر گرفته تا وزارت نیرو موفق شوند کار خود را انجام دهند. اما این‌که وزارت نیرو تنگنا یا مشکلی دارند ارتباطی به وزارت راه و شهرسازی ندارد.


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که قرار شده واحدهای بدون امکانات زیربنایی به تدریج در اختیار مردم قرار گیرد، اظهار کرد:‌ با فرض این‌که واحد آماده است آنها را واگذار می‌کنند و مقداری مردم تلاش مستقیم -برای خدمات زیربنایی- می‌کنند که احتمالا اثربخش‌تر خواهد بود.


پژمان در پاسخ به این پرسش که آیا این راهکار نتیجه‌بخش خواهد بود، افزود: عموما در کشور این‌گونه بهتر نتیجه داده است.