دومین همایش ملی معماری،طراحی داخلی و دکوراسیون 1 و 2 خرداد امسال در مجتمع صدرای تبریز توسط انستیتو مبنا با همکاری مراکز آموزشی و دانشگاهی برگزار می شود...

به نقل از روابط عمومی انستیتو مبنا، دکتر میر سعید موسوی دبیر علمی دومین همایش ملی معماری،طراحی داخلی و دکوراسیون با بیان این خبر گفت:در روز نخست این همایش ملی دکتر سیروس باور،دکتر سیاوش تیموری،دکتر بهروز منصوری و دکتر جلال سالک به سخنرانی خواهند پرداخت وپانل تخصصی نیز با حضور این معماران برتر کشور برگزار خواهد شد.


وی افزود:در روز دوم همایش نیز کارگاه های تخصصی آکوستیک، نورپردازی در فضاهای داخلی،مبلمان،پتینه و تزئینات داخلی و تکنیک های V-RAY در معماری داخلی برگزار می شود.

دبیر علمی دومین همایش ملی معماری،طراحی داخلی و دکوراسیون در خصوص محورهای این همایش اظهار داشت:عوامل تاثیر گذار بر فضای معماری،مصالح وروشهای ساخت،نقش سازه در معماری،روانشناسی فضای معماری خلاقیت،نوآوری و طراحی،بازسناسی شیوه های تاریخی معماری داخلی،رنگ،نور و آکوستیک،روش ها و فنون تزئین،سبک شناسی معماری داخلی،مسائل حرفه ای معماری و معماری داخلی محور همایش فوق می باشند که پژوهشگران و دانشجویان علاقمند می توانند با در نظر گرفتن محورهای فوق و فرمت اعلام شده مقالات خود را به دبیرخانه همایش ارسال نمایند.

مدیر گروه معماری دانشگاه آزاد اسلامی تبریز تاکید کرد:علاقه مندان به ارسال مقاله بایستی حتما اصل مقالات خود را بر اساس فرمت و اصول اعلام شده در سایت اینترنتی www.mabna-ins.ir حداکثر تا ۲۵ اردیبهشت امسال به آدرس ایمیل idc93.mabna@gmail.com ارسال نمایند.