به گزارش ایمنا در آستانه بهره برداری رسمی از شهررویاها به عنوان بزرگترین و پیشرفته ترین پارک بازی خاورمیانه و درخواست هموطنان برای حضور در این مکان مهیج، لینک رزرو اینترنتی این شهربازی بر روی درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان فعال شد.
روابط عمومی شهرداری اصفهان اعلام کرد:علاقه مندان برای حضور در پارک بازی شهر رویاها صرفا از طریق مراجعه به سایت isfahan.ir می توانند برای تعیین زمان حضور خود در این پارک بازی بلیط رزرو نمایند.
درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان که به تازگی از نسخه جدید خود نیز رونمایی کرده است این امکان را به علاقه مندان می دهد تا با تعیین روز حضور در پارک بازی و اعلام تعداد نفرات همراه بتوانند با برنامه ریزی قبلی هیجان شهر رویاها را تجربه نمایند.
گفتی است ورود به شهر رویاها صرفا با رزرو قبلی از طریق درگاه الکترونیکی شهرداری اصفهان امکان پذیر می باشد.
در سایت رزرو بلیط این پارک بازی جزییات مربوط به آدرس و نقشه شهربازی به صورت کامل قابل بهره برداری می باشد.

***
این شهر بازی دارای ویژگی های منحصر به فردی همچون نداشتن محدودیت سنی ، عدم محدودیت فصلی و شرایط یکنواخت آب و هوایی است که آن را از سایر شهر بازی های کشور متمایز می کند، بدین خاطر که ۹۰تا۸۰ درصد ساختمان های آن به صورت سرپوشیده احداث گردیده است که در فصول با آب و هوای نامناسب امکان بهره برداری از امکانات آن را به عموم می دهد. 
از دیگر ویژگی های مهم این مجموعه سرگرم نمودن ۶۰۰ نفر در طول مدت ۷ دقیقه است که در صورت استفاده از کل مجموعه روزانه ۲۰ هزار نفر را می تواند سرگرم نماید. 
ساخت مجموعه فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و تفریحی "شهر رویاها" با در نظر گرفتن تمامی شاخصه‌های فرهنگ ، معماری ایرانی و اسلامی می‌تواند نقطه اوج توجه مدیریت شهری به جایگزینی اوقات فراغت در سبد خانوارها باشد. 
در ساخت این شهربازی سعی شده همه وسایل و مجموعه‌ها منطبق با آداب و رسوم و سنت‌های ایرانی طراحی و اجرا شود تا فرهنگ ایرانی- اسلامی هرچه بیشتر برای مردم به نمایش درآید. 
این مجموعه امکانات کامل و متعددی را در خود جای داده است؛ از بخش‌های مختلف بازی و سرگرمی گرفته تا مراکز تجاری و خدماتی، چند هتل، مسجد، مجموعه‌های فرهنگی، پارکینگ و فضای سبز که به‌نظر می‌رسد پاسخگوی نیازهای شهروندان خواهد بود تا علاوه بر اصفهانی ها ، ساکنین شهرک های اقماری نیز بتوانند با توجه به مسافت طی شده، حداکثر استفاده گردشگری و تفریحی را از آن ببرند و احتیاجی به خروج از مجموعه نداشته باشند. 
موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید بخش بازی و سرگرمی شهر رویاها در قالب ۷ دیار در نظر گرفته شده است که هر یک به‌صورت موضوعی تجهیزات و امکانات بازی مرتبطی را در خود دارند و شامل: دیار آفرینش، ؛ دیار قصه و افسانه، دیار تاریخ ، دیار عصر نو ،دیار اکتشافات و تخیلات علمی ، جاده ابریشم و ماجراجویی می باشد.