انسان در طول تاریخ همواره به محیط پیرامون خود توجه داشته و آن را با نیازهای خود متناسب ساخته است. این نیازها گاه در حد الزامات نخستین زندگی بوده، گاه دامنه آن تا مرزهای زیبا شناسی و حتی فراتر از آن گسترده شده است. این محیط شکل گرفته، معماری است. اگرچه به رغم پیوند ناگسستنی، در دوران معاصر، بیرون و درونِ آن را به تفکیک معماری و معماری داخلی نامیده اند. بخش درونی معماری نزدیکترین وجه فضا به انسان است و به طور مستقیم بر اساس رفتار های انسانی شکل می گیرد. از این رو در طول تاریخ توجه ویژه ای به آن شده است. اگرچه در ایران مدتی از توجه آکادمیک به آن اغماض شد. امید است با رویکرد علمی و تخصصی در دوران معاصر، معماری داخلی و دکوراسیون از جایگاه ممتازی برخوردار شود.

موسسه آموزش عالی آزاد دانش پژوهان، با همکاری مراکز معتبر علمی و پژوهشی در سطح کشور، به منظور گردهم آوردن پژوهشگران، صاحبان اندیشه و صنعت در این حرفه، سومین همایش معماری داخلی و دکوراسیون در سطح ملی را برگزار می نماید.

همایش پیش رو، رویکردی به وجه درونی فضا داشته و در پی آماده کردن بستری برای بررسی جایگاه حرفه ای ، راهکارهای طراحی و اجرا و همچنین بررسی چالشهای پیش روی معماری داخلی و دکوراسیون می باشد.


جهت دانلود بروشور همایش اینجا کلیک کنید.

این همایش در تاریخ  ۸ اسفند ۱۳۹۲ برگزار میشود.

جهت اطلاعات بیشتر و خرید بلیط همایش به صفحه رسمی این همایش در اینجا مراجعه کنید.